Home News Hesova graba 24 sata!

Hesova graba 24 sata!

Zadnja kampanja u ovoj godini, a možda i ne. Nakon ovog ribolova, čak bi se dao i nagovoriti na još jedan ribolov.

Hesova graba pored grada Siska, je voda koji nudi izazov svakom istinskom šaranašu koji je željan nadmudrivanja s ribom. Taktika i sve ostalo izuzetno je važno kao i pribor koji moramo prilagoditi ovoj nepredvidivoj vodi punoj loma, i prepreka. Nisam iskreno ništa posebno očekivao, no nadao sam se upisu bilo kakvom jer, kolege koje su bile prije mene, lovile su lijepe ribe. Ovu kampanju prvih 10 sati proveo sam solo, te sam zabacio tek oko 15:00 h. Izabrao sam si pozicije, zabacio i isčekivanje može početi!

Moram napomenuti da sam za ovu kampanju odlučio na test staviti mamce koje sam napravio od boile miksa B 17. firme Mivardi. Radio sam dvije veličine 18 mm i 20 mm, nešto drugačije, sam okrenuo mamce 20 mm, u želji da vidim razliku, ako je moguće.

Oko 20 h budi me stanica, zatežem u tvrdo, borba počinje. Nuclear štapovi od Mivardija na koje prvi put lovim, odlično odrađuju pod snažnim naletima ribe. Nakon par minuta ugledao sam pod noćnom lampom prekrasnog golaća koji je još tražio bijeg zadnjim atomima snage, no tu sam odnio pobjedu te ribu usačujem. Vaga pokazuje ravno 11 kg. Za mene misija ispunjena!! Lagano tonem u san, opet me budi lagani potez no nije, griz nekakav prelaz ribe ili nečega, a oko 23 h, urnebes doslovno. Pravi griz, jedva otvaram šator, svinger zapljepljen uz indikator, zatežem u tvrdo. Borba do krajnjih granica, osjećam i struganje po lomu, nekako uspjevam ribu izvući na pola vode i onda je samo pitanje odrade, jer moram paziti imam i malo lopoča ispred sebe koji trune, no nikad se nezna, ipak nakon par ludh bijegova sačim preksrasnu ribu, opet golać, ali ovaj put vaga pokazuje 13,800 kg.

Pun elena dočekujem i treći griz, no jedino što sam dočekao to su farovi auta od Željka koji se probija do mene u mrkloj noći. Ubrzo se i razdanjuje, prezabajujemo sistema no jednostavno, nema griza.

Na jedan štap odlučio sam se igrati pa sam složio B 17 mamac s pola dumbela 18 mm. eto da vidim reakciju.

Griz nakon dva sata. Željko zateže, nema borbe, nije problem pri izvlačenju i riba je brzo pred podmetačem, ali kakva riba. Američki Bass 2,100 kg. Očito bi Željko trebao biti spiner, no ruku na srce ne lovi se često ovakav primjerak, barem ne na boile. Lovili smo 09-10.11. a, sljedeći dan već je doslovno sve spremljeno i puni dojmova krećemo na jednu kavu, lagano priča i dogovor kuda dalje, malo je vremena, mi puni ideja, no ideje ostavljamo za drugi put!

U ovom ribolovu probao sam dosta toga od firme Mivardi i apsolutno mogu potvrditi, kvalitetu!

Neka slike ispričaju svoju priču!

Robert Čipor, Željko Busak Mivardi team.