Home News Jezero Ontario, mini kampanja!

Jezero Ontario, mini kampanja!

ptr

Par tjedana prije ovog ribolova, kolega Dejan koji radi u Irskoj izrazio je želju da odradimo jednu malu mini kampanju na jezeru Ontario, naselje Blato, pored Zagreba.

Ovaj ribolov smo zamislili kao opuštajući obzirom da se kolega Dejan i ja nismo vidjeli skoro godinu dana, pa smo kroz priču pokušali sažeti životne mudrosti, no jednostavno ribe nam nisu dale, da dovršimo bilo priču koju smo počeli!

S nama će loviti i Željko koji će Dejana i njegove stvari pokupiti ,pa zajedno kreću na jezero, a ja ću lagano za njima doći. Željko ima kombi pa taman bez problema sva oprema stane, moj auto je krcat stvarima.

Kada smo došli saznali smo da je riba počela primati, doduše ne u onoj mjeri u kojoj se očekuje od ovog jezera, jer ribe ima napretek i više čudi ako, ne loviš, nego ako uloviš.

Za ovu kampanju pripremio sam svoje mamce: tonuće i balansirane (kombinacija pop up miksa FeedStimulants i baznog boile mixa), neke i po Dejanovoj želji (Octopus),  a ostalo sam kombinirao voće i smrad zajedno. Dobro smo se spremili i lagano slažemo kamp, vani prži sunce nemilice, i gledamo da ga u većoj mjeri izbjegnemo koliko je to moguće.

Markerom tražimo prijelaze, ja ću loviti na 105 m, kolega na Željko na 120 m, a Dejan na 80 m. Ništa se ne dešava par sati, i onda kreće polako plod našeg spodiranja, doslovno ide griz na griz , ribe su izuzetno borbene, tako da je svaka riba borba za izvlačenje na suho. Ovaj put Dejan je po prvi puta lovio na štapove Orient rods modele: Venus i Bestiu, čak smo i odradili jedan mali casting. Štapovi zadovoljavaju sve parametre u domeni vrhunske kvalitete izrade i karakteristika.

Kroz priče prekidaju nas grize, te kroz dan počinje nas loviti umor, tako da dosta rano odlazimo u krevet. Dečki su zaspali i sve je bilo mirno do 00;10, kada me budi griz na Dejanov štap. Dozivam vičem, nitko ništa spavaju njih dva kao da su umrli. Borba i dalje traje, riba je moćna jaka, i jednostavno ne odustaje.

ptr

Nakon 35.minuta borbe, vani je prekrasan golać, preko 27 kg. Nakon što sam usačio ribu stavio je u kadicu, osigurao sve da bude na sigurnom, budim dečke nabrzinu se ustaju i u čudu gledaju ljepotu i ono po što smo došli.

Lagani fotosession i puštamo prekrasno stvorenje nazad u njeno stanište!

Do jutra jooš jedan amur i tako nam je prošla noć, brzo i nepredvidivo.

Osim riba koje smo imali prvi dan i kroz noć, sljedeći dan grizevi su bili još učestaliji jer, smo od jutra krenuli sva trojica na spodiranje, tako da nismo ribi ostavili previše prostora da se ne udalji od dna popločeng delicijama.

Nakon što nas je sunce spržilo i ljetnja oluja malo okrijepila, puni utisaka odlazimo kućama, u nadi da će se ovakva kampanja barem još jednom ponoviti.

Ovim putem zahvaljujemo se domaćinu g.Mladenu Manojlov i ribočuvaru Mišku!